Verdens beste land

2013-11-08 22:00:31 Känslor
» Kommentarer(0) «




Har varit iväg på ett toppendygn i Oslo, tillsammans med en mängd andra värmländska företag som vill upptäcka potentialen i att göra affärer i Norge.

Från 8.30 igår fram till ca 16.15 idag så har det gått i ett. Mingel, mingel, föreläsningar, goda råd på vägen till lyckade affärskontakter i Norge, himmelskt god mat, mingel, mingel, Frulle på rull och ännu lite mer mingel.

Sjukt effektivt. Här snackar vi inte något soft finmingel! Nej för tusan, detta dygnet har till 99% bestått av fullt fokus på nätverkande och nya affärskontakter. Speed-möten när det är som bäst. Hjärnan har gått på högvarv och det är knappt så att jag kan slappna av nu när jag kommit hem och lagt mig i soffan. Många intryck att smälta och värna om. På måndag är det dags för början på det stora jobbet - att återkoppla och verkligen ta tag i de leads man har fått under dessa två dagar i underbara Oslo.

Så glad för att jag fick möjligheten att åka. Längtar redan tillbaka till "verdens beste land" ❤️

Nu tar jag helgen och ska verkligen försöka reparera min stackars lilla röst, som är totalt förvrängd sedan flera veckor tillbaka. Hur länge kan man vara hes...? Är det här mitt livsöde?! Snälla någon - ge mig min röst tillbaka. Ärligt talat så tar detta snart knäcken på mig. Känner att gråten är nära, men stålsätter mig både på jobbet och hemma.

Kram & mysig helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback