Mysmorgon, på onsdag börjar allvaret

2013-01-28 09:14:00 Saga 1 år
» Kommentarer(1) «


Njuter fullt ut av en ensam morgon tillsammans med mina två småtroll.

Känns lite extra lugnt idag, dagen efter kalaset.

Ställde upp lillans nya leksaker på en pall i köket igår kväll när hon hade somnat. Detta såg hon direkt vi kom upp imorse. Så nu härjar hon på bra här med allt det nya.

Kläderna som hon fick ligger vikta på hennes saccosäck, så dem har hon också varit och känt på. Hon älskar ju redan kläder denna lilla madame ;) När jag har med henne på armen till garderoben och ska ta fram rena kläder till henne, så pekar hon och berättar med bebisspråk precis vilken topp hon vill ha för dagen! Oftast något med en katt på, om hon själv får bestämma.

Haha, de är så roliga dessa små liv.

Just nu har hon på sig sin Hello Kitty-pyjamas som hon fick från sin "moster" Olivia igår. Supersöt.

Blir även några filmomgångar med hennes nya Kitty-filmer idag.

Så kul att se henne så nöjd. Det är hon iofs nästan alltid.

På onsdag blir det att "byta liv" igen, då är det min första riktiga jobbdag på över ett års tid. Och här hemma tar barnens pappa över.


Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Max o nyfödda Ebba

Hur ska hon bli i tonåren? ;)

Svar: Haha, ja du... Nu gjorde du mig lite orolig ;)
Måsbarnet

2013-01-28 @ 11:50:44
URL: http://sarasrum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback