Ny design ♥

2013-02-25 20:46:25 Me like
» Kommentarer(0) «


Är så glad över min nya bloggdesign och kan inte tacka Linnea nog för att hon har tagit sig tid till att hjälpa mig med detta.
 
Har länge känt mig malplacerad under min egna bloggdesign, men har verkligen inte haft varken lusten eller orken till att göra om den igen. När jag började läsa Linneas blogg så såg jag snabbt att hon är expert på den stilen som jag själv verkligen älskar.
 
Efter bara ett par omgångar med mailkommunikation så hittade vi tillsammans fram till denna design. Linnea prickade verkligen in känslan som jag ville förmedla och jag hoppas att ni också gillar bloggens nya utsida.
 
Är allra mest glad över bakgrunden med de underbara skrovliga plankorna.
 
Enjoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback