Släcker ljusen...

2012-09-26 00:08:00 Sagas första år
» Kommentarer(0) «


...och kryper ner i sängen bredvid älskling och lillan som sover gott tillsammans.

Saga somnar i sin spjälsäng i eget rum nu nästan varje kväll, men vaknar sedan oftast en gång strax innan midnatt och då ammar jag henne i våran säng... Och ja, då somnar hon där ;) Lite latmaskvarning på mig. Hade säkert gått lätt att få henne och somna om i hennes säng. Men men. Det är ju sååå mysigt att ha henne nära.

Är nöjd med dagen så när som på en gringubbe som skällde ut mig här utanför i eftermiddags. Han var uppenbarligen j'vligt trött på att jag ställer ut Albins trehjuling en bit ut i gatan när kvarterets barn är ute och leker. Tycker själv att det funkar bättre som "sänk-farten-uppmaning" till bilisterna, än de traditionella Lekande-barn-skyltarna.

"Nästa gång kör jag sönder skiten" skrek han när barnen stod precis i närheten. Anmäla mig till polisen skulle han också göra.

Men gör det då surgubbe!! Hellre det än att något barn råkar ut för dig eller någon annan bilist som flyger förbi här ute på 30-vägen.

Kram och natti till er andra <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback