Julklappstips - snygga barnrumsdetaljer

2012-11-18 23:43:00 Barnkläder
» Kommentarer(1) «


Äntligen har jag kommit igång med julklapparna. Igår la jag en beställning hos Lekmer.se, som har det mesta till barn. Perfekt! Så himla skönt att shoppa julklapparna på nätet och slippa mycket onödig tid som går åt till att ta sig mellan olika butiker och stå i kö.
 
Albin önskar sig bland annat Brandman Sam-leksaker och Cars 2-lego.
 
Blev även en beställning hos Spelbutiken och på någon annan webbsite som säljer bordtennistillbehör. Bonussonen önskar sig ett trestjärnigt racket... så ja, vi får se vad tomten kommer med ;)
 
Idag har jag varit inne på HM. Fanns en hel del fint på rean.
 
 
Lite tips för inredning av barnrum som jag själv fastnade för:

Förvaring, skulle passa fint i Albins rum.




Påslakanset, precis i min smak för Sagas rum.
Små silverstjärnor på ljusrosa naturvit bakgrund.



Underbar fuskpälspläd.



 "Lapptäcke"/tjockare pläd med stjärnor.
Funkar bra som lekfilt och kanske även som överkast?
 
 
 
 
 
 
Kläder till tonåringen:
 
 
 

Flera snygga koftor, cardigans och t-shirts för max 149 kr på herravdelningen
 
 
 
En riktig "vill-ha" till fyraåringen:
 
 
Superbra pris på denna nu!

Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Max & bebis i magen

Vi har ju påslakansetet från HM. Är jättefint! Men det är inte rosa utan naturvitt. Skulle också vilja ha den där stjärnfilten men har inte "unnat" unna mig det än! kram

Svar: Aha, det såg ljusrosa ut tyckte jag. Men naturvitt är ju också fint :)
Det ska bli så mysigt att få följa dig när bebisen har anlänt. Kramis
Måsbarnet

2012-11-19 @ 08:45:21
URL: http://sarasrum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback