Den bästa tiden...

2012-05-24 07:21:10 Känslor
» Kommentarer(3) «


...i mitt liv.

Känns som en dröm. Vill aldrig vakna upp.

Ligger just nu i sängen med Saga tätt intill mitt bröst, Albin sovandes intill min rygg och med älskling som sover djupt på andra sidan av Albin. Det är en fågelkvittrande morgon, så varm att fönstret måste vara öppet. Solljuset har letat sig in på sidorna av den heltäckande rullgardinen.

Hela dagen ligger framför oss.

Lever i en ljuvlig tid. Har nog aldrig mått så här bra någon gång tidigare i mitt liv.


Kommentarer
Postat av: Becca

härligt att du njuter Anna:-). underbart med sommarväder ju:-). stor kram

2012-05-24 @ 19:07:14
Postat av: Nikita - mamma till Albin&Meja

Underbart!!

2012-05-24 @ 21:34:09
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: Anna

Becca: Ja eller hur =) Hoppas värmen snart är tillbaka. Vi får styra upp något tillsammans inom kort. Kram



Nikita: ja, det var en riktig försmak på sommaren...

2012-06-01 @ 16:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback