Gravid i vecka 38 + 0

2012-01-05 23:48:04 Saga i magen
» Kommentarer(1) «


Nu närmar sig det med stormsteg. Idag är jag 38:a fullgångna veckor in i graviditeten.

Drömmer massa konstigt på nätterna, är uppe och kissar ca 3-4 ggr varje natt och har under de sista nätterna vaknat ett par gånger med ångest inför förlossningen.

Försöker peppa mig själv med målbilder på barnet. Tänker mig in i hur det kommer kännas att hålla det lilla knytet.

Känslorna pendlar verkligen nu. Ena stunden känner jag mig som den lyckligaste på jorden, och andra stunden vill jag bara hoppa av detta. Haha, tänk vad knasigt hjärnan fungerar. Tur att kroppen verkar kunna göra vad den ska.

Trevlig långhelg <3

 


Kommentarer
Postat av: Sandras Värld

Tack detsamma! Fina magen ju, kram

2012-01-06 @ 16:01:42
URL: http://aronssonsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback