Känner mig...

2012-04-19 18:59:33 Känslor
» Kommentarer(0) «


...så lycklig. Trots att det är mycket inplanterat i kalendern nu så flyter det nya livet med lillan på så bra.

Känner mig så stolt över mina barn och över mig själv för att jag klarar av det mesta så bra även de dagar då treårstrotsen driver oss alla till vansinne och de få gånger då Saga är kinkig. Samtidigt har jag själv haft någon "surkärringsperiod" ett tag och bonusen är inne i en riktig "förpubertetstid". Visst blir vi alla (exkl. Saga) osams och har våra gräl, men oavsett så står vi starka tillsammans som familj och älskar varandra gränslöst.

Denna veckan jobbar N nästan dygnet runt. Längtar tills han kommer hem ikväll och ännu mer efter hans nästa 11-dagarsledighet som startar på måndag.

Ibland går livet så fort. Men det är här i nuet som jag har min lycka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback