"Boa-besatt"

2011-10-10 17:01:09 Saga i magen
» Kommentarer(0) «


Oj oj oj vilka boakänslor jag bär på nu. Trodde verkligen inte att de skulle visa sig så här tydligt i denna graviditet.

Hade helt tänkt "välja bort" allt trams med att göra i ordning spjälsängen i förväg, köpa sängkläder och annat innan förlossningen med mera med mera... MEN nu står jag här i vecka 26 och kan knappt tänka på annat än att "boa" inför bebisens ankomst.

Shit vilken "reptilhjärneinstinkt" detta måste vara. Ligger halvvaken halva nätterna och tänker på hur vi ska möblera om, renovera och annat inför vårt tredje barns ankomst. Och de få timmar jag sover så drömmer jag om att rensa garderober och gör i ordning.


Galet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback