Huller om buller

2011-03-02 20:56:25 Vardagsbabbel
» Kommentarer(2) «


Just nu råder det trassel i mitt huvud, ja ett riktigt huller om buller är det. Försöker reda ut det med "Att-göra-lappar" och det är till stor hjälp.

Drunknar i jobb just nu och skulle kunna jobba undan det mesta snabbt om det inte hängde på vissa tekniska lösningar som jag inte kan. Då känns livet lite tufft när bästa chefen/ bästa teknikern på jobbet är bortrest. Allt hopar sig. Och samtidigt har mitt lilla pyre Albin blivit sjuk i sin förkylningsastma igen.

Astman har han ju alltid men det är först när han får förkylning som den gör sig påmind. När han är "frisk" så tar han sin medicin en gång per dag, och nu när han är förkyld så är det minst 4 gånger per dag som gäller. Det hela satte igång i går kväll när han vaknade och spydde upp segt slem över hela sig och ner i sängen och på golvet. Usch vad synd jag tycker om honom.

Så det vara bara att vara hemma idag och låta honom se på barnprogram medan jag själv jobbade vid datorn.
Fick även göra en akut uttryckning med visitkort till ett företag. Det gick jättebra med Albin men han var väldigt sliten när vi kom hem igen.

Till helgen har jag och älskling ett bokat hotellrum i Stockholm, vi ska dit och ha en kul helg tillsammans med vår älskade P som har varit hos sin mamma hela veckan (sportlov). Bara att hålla tummarna för att Albin blir tillräckligt frisk för att kunna vara hemma med mormor och morfar. Annars får vi ställa in resan.

Så här känns det just nu: Gaaaaah!!!

Nej, bäst att ta tjuren vid hornen - har ett och annat att uträtta på stört.




Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Max 2 år & nyss köpt hus

usch va jobbigt att allt händer på en gång me mycke jobb och sjuk Albin. Håller tummarna för att han ska må bra så att ni kommer iväg i helgen =)

2011-03-03 @ 13:35:14
URL: http://sarasrum.blogg.se/
Postat av: Sandra - Fotbolls"fru" & Fotograf

Hej vännen!

Fin blogg!

Vad gör du?

Kram

2011-03-31 @ 14:55:29
URL: http://skfoto.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback