Total lycka

2011-01-15 22:59:54 Resor
» Kommentarer(5) «


Just nu är jag inne i ett riktigt lyckorus. Allt verkar ramla på plats. Alla pusselbitar börjar passa ihop. Äntligen bara en bostad att hålla ordning på. Lämnade över nycklarna till nya ägarna igår. Första lugna helgen i nya huset.

Bra musik. Underbar familj. Glada barn. En två-åring som sussar sött. Darling som slappar i bastun.

Har haft D & M med barn här på fika idag. Mys. Barnen lekte jättebra ihop.

Utlandsresan över jul var såååå härlig.






























Kommentarer
Postat av: Jennie

Härliga bilder och härlig känsla när allt bara känns alldeles underbart :) Vad sägs om lunch på måndag? KRAM

2011-01-15 @ 23:41:31
URL: http://melkersmamma.blogspot.com
Postat av: Lena Hedlund

Underbart! Och underbara bilder!

Kram

2011-01-17 @ 10:02:01
Postat av: Becca

Underbara bilder! å är det inte härligt att må sådär beskymmersfritt underbart! det är du värd!

jag längtar till alv som en tok! mer än barnen tror jag..:-P får vi bara vädret på vår sida så kommer den slå förra årets resa om de nu går. gaaaa jag vill ha maj!:-) kram kram

2011-01-17 @ 13:08:13
Postat av: Anna - mamma till Albin 2 år

Tack fina ni - ja det var en grymt bra resa.

2011-01-24 @ 22:47:03
Postat av: emma

Så mysiga bilder, det ser ut som att ni har haft det kanon... :) många kramar till er alla.. Kram Emma

2011-03-28 @ 17:11:02
URL: http://ettanskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback