Insnöade

2011-01-06 15:11:41 Vardagsbabbel
» Kommentarer(1) «


Vaknade till ett översnöigt landskap och fick skicka ut sambon för skottning medan jag gjorde i ordning mig själv och Albin för dagens bravader.

Tog lååååång tid att skotta fram bilen och göra snyggt på uppfarten till vår nya bostad. Nu är vi i radhuset och plockar grejer - mest skräp kvar nu, ni vet sånt där som man samlar på sig men som man aldrig använder. Skönt att rensa bort sånt nu och starta om på nu kula.

Om en timme åker jag till IKEA och strosar runt själv en stund. Mitt mål är att köpa hallspegel, tavellist, stege, flyttkartonger, ljus och handduksstege.

Gillar livet som bara den nu men är tacksam om all denna snön avviker inom kort. Jag orkar inte vinter i år.

Puss

Kommentarer
Postat av: Sara - mamma till Max 2 år

jag brukar älska vinter men jag håller me dig detta år. jag orkar inte. vår tack!!



2011-01-06 @ 16:31:03
URL: http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback