Headern snart aktuell igen...? =)

2011-01-24 23:03:25 Albin fyller månader & år
» Kommentarer(0) «


Tänk vad mycket jag vill. En av alla saker jag vill är att lägga mer tid på min kära underbara blogg. Den är ju nästan som ett barn för mig. Vi startade vår tid tillsammans på Aftonbladets blogg (http://blogg.aftonbladet.se/13711) och har sedan fortsatt vår resa ihop här på www.withlovefrom.blogg.se som jag satte igång när Albin var fyra månader. Nu är Albin 2,5 år.



Vi var på BVC på självaste 2,5 årsdagen och hade 2,5 årskontrollen där BVC-sköterskan lyssnade till hans babbel om ditten å datten. Han berättade så duktigt att han har åkt flygplan och kunde även namnen på alla djuren och de andra sakerna som fanns i leksakslådan. Något vidare stor har han ju dock inte blivit men vi får vara glada för det lilla ;) Vi har aldrig varit besatta över längd och vikt, här hemma har vi inte ens en våg, så det känns nästan bara betungande att få höra vad han väger - han är ju så pigg och energifylld jämt så att han inte är normalviktigt hoppas jag inte är farligt. Det var längesedan han var riktigt sjuk i astman nu så för det mesta äter han ganska ordentligt.

Appropå att jag vill ha mer tid för bloggen, jösses vilken oaktuell bloggdesign jag har haft sedan sommaren. Jaja, snart blir den inne igen ;)

För övrigt så leker livet på de flesta plan. I helgen fick vi spontanbesök av Becca med familj - sådant som förgyller tillvaron!

Nu sover resten av familjen sedan någon timme tillbaka. Skönt att sitta uppe själv för en gångs skull och bara ägna sig åt bloggen. Men i morgon kallar jobbet (mitt älskade jobb som jag är så glad för!) så nu ska även jag ta natten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback