Tack

2011-02-02 22:43:11 Vardagsbabbel
» Kommentarer(0) «


Tack för snälla kommentarer. Nu har jag ju bara visat upp några av mina egna favoritdelar av huset ;) Finns bland annat ett badrum med riktig 70-talsstil... Så ja, det finns en hel del att förbättra. Men det känns bara kul. Det bästa är att huset känns väldigt fräscht och hållbart med stomme av betong och med ljust tegel utanpå. Och en annan riktigt bra grej är att vi, förhoppningsvis, aldrig kommer vara i behov av att bygga ut huset för det rymmer oss plus många till.

På baksidan finns en inglasad altan som jag hoppas vi orkar måla vit och inreda till sommaren. Och på framsidan har vi en stor balkong i västerläge där jag hoppas att vi får många härliga sommarkvällar tillsammans med goa vänner.


Den här veckan känns helt uppponer. Har varit hemma med Albin alla dagar eftersom han har blivit förkyld igen. Stackars liten har segt slem i luftvägarna och idag har han spytt upp flera kaskader av slem.

Jag har ett jobb som man på gott och ont aldrig kan vara ledig från så det blir lite trixigt, men som tur är kan jag ju sköta jobbet hemifrån. Har lyckats jobba halvdagar igår och idag. Trivs så sjukt bra med mitt jobb, mina kollegor och min chef. Ibland blir jag lite orolig för att man aldrig nånsin kommer hitta en sådan bra arbetsplats någon mer gång i livet.


Min goa bonusson har börjat i kör. Han har en riktigt fin sångröst och älskar ju både musik och instrument så jag tror det passar honom bra. Han verkar nöjd över det. På söndag ska kören sjunga inför publik... Håller tummarna för att hans mamma tar med honom dit... Synd om han ska behöva missa det. Jag, N och Albin ska så klart dit och lyssna om P ska vara med.

Nu sussar resten av familjen.

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback