Livet tillbaka

2011-02-20 17:45:16 Vardagsbabbel
» Kommentarer(1) «


Usch, det blev en hemsk eftermiddag i onsdags då jag kände att magsjukan var på G. Kroppen kändes helt utslagen och hela eftermiddagen och kvällen kunde jag inte annat än att ligga still, i sängen eller på golvet där jag låg en stund. Slapp kräksjuka men hade en krånglig mage i ett par dagar.

Nu är jag frisk igen men känner mig utmattad. Idag orkar jag bara slappa.

Har många måsten som ligger å ganger.... Kanske, kanske, kanske orkar jag göra något av dessa måsten innan läggdags.

Bjuder strax på några härliga sommarminnen - sånt som får mig att blicka framåt mot kommande svenska sommar. Mmm ljuvligt.


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Skitsnygg blogg! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-19 @ 07:55:20
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback