Långhelg på ingång

2011-04-21 00:03:50 Högtider
» Kommentarer(0) «


Ååå jag har längtat så otroligt mycket efter denna påsk. Det ska bli så skönt med långhelg. Dessvärre har mitt lilla hjärtegryn fått ont i ena örat nu under kvällen... Typiskt. Och i morgon är en dag som både han och jag har sett fram emot länge nu - då ska de nämligen vara utklädda på dagis.

Jag och Albin var in till stan förra veckan och shoppade en hel outfit just för att han ska vara påskgubbe. Vi fastnade för "Emil-stilen". Hoppas verkligen att godingen är frisk i morgon så att han orkar med den lilla påskfesten på dagis.

I vilket fall som helst så ställer jag in mig på mycket vila och bara vara under helgen. Det enda vi har inplanerat är grillning med goa vänner på söndag.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback