Laddar

2010-05-19 23:19:11 Resor
» Kommentarer(0) «


Ni som läst min blogg i ett par år vet nog redan att jag ÄLSKAR resor - speciellt att se fram emot dem! Jag är en drömmare och en drömmare behöver ha visioner och framtidsutsikter - annars känns livet dötrist.

Nu på fredag kommer en mycket efterlängtad helg ta fart, då åker vi nämligen till Astrid Lindgrens värld. Bokade någon gång i början av året (och det bästa av allt - betalade även då!) och trots att "våren" har känts extremt långdragen med kallt väder så är nu alltså denna helg strax här. Det blir min familj samt två andra barnfamiljer som ska dit tillsammans.

Idag efter jobbet har jag varit SÅ flitig. Fixat och städat och grejat hela kvällen lång. Nu tar jag mig en liten paus framför datorn och strax blir det till att titta närmare på kudden. Längtar redan till jobbet för denna vecka har jag ett så himla kul uppdrag. Ska göra en 24 sidig broschyr åt en (i länet) välkänd organisation. Deadline på onsdag nästa vecka så det är mycket som ska hinnas innan dess. Kliar i fingrarna på mig ;)

Puss på er & längtan efter sol & bad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback