Varm marssol & nya bilder

2010-03-02 12:32:03 Vardagsbabbel
» Kommentarer(3) «


Vilken underbar dag det är! Solen riktigt steker på vår inglasade altan så jag, Albin och vår katt Tindra har spenderat större delen av förmiddagen där ute. Just nu sover min lilla groda i vagnen ute på altanen. Om jag blundar hårt, så att jag slipper se all snö, så känns det faktiskt som årets första vårdag.

Samtidigt som jag spirar av vårglädje har jag idag upptäckt en hel drös med skavanker både på insidan och utsidan av vår enkla boning. Hela min kropp skriker städa, mål, tapetsera, köp nya möbler till altanen!

En sak i sänder.
Börjar med att följa det gamla ordspråket "var sak har sin plats". Att få alla saker till sin plats kommer nämligen kräva många timmars arbete så det är bara att sätta igång. Men först vill jag bjuda er på foton från igår då jag och familjen var i stans Lekland tillsammans med min bästa Olivia. (Det var full fart nästan hela tiden så de flesta är suddiga.)


























Kommentarer
Postat av: Sara

ja nu när det varit vinter så länge börjar man alltmer tröttna på hur det ser ut inomhus eftersom man spenderar så mycket tid där =)

2010-03-02 @ 18:38:18
URL: http://sarasrum.blogg.se/
Postat av: Anna

Ååå vilka härliga bilder!!! =) Kramar från andra Anna!

2010-03-02 @ 23:00:15
Postat av: Måsbarnet

Sara: Mm nu är det dags att njuta av vårdagar utomhus snart :) Härligt värre!



Anna: Vi hade jättekul! :) Önskar du var med! Kanske en annan gång?

2010-03-03 @ 09:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback