Upp o hoppa

2010-03-08 07:14:51 Vardagsbabbel
» Kommentarer(1) «


God morgon måndag,

Hoppas du har många sköna soltimmar att bjuda på.
Idag har jag inget jobb att gå till så Albin ska vara hemma med mig hela dagen. Vi ska ut på en lite längre promenix mitt på dagen och för övrigt ska jag ringa några jobbsamtal och försöka få ordning på min PPM - eller vad det nu heter. Under de senaste veckorna har nämligen olika företag som vill förvalta min PPM-pension ringt och tyvärr så gick jag med på ett erbjudande som jag ångrar nu.

Har ni några tips angående det där eller är ni lika vilse i pannkakan som jag vad gäller pensionsparande?


Kommentarer
Postat av: Sara

jag tycker allt som har med pensionssparande att göra är så jobbigt! Vi var till banken förra året och hade samtal om pensionen och låter nu banken förvalta våra pensionspengar. Man fick välja låg- medel- eller högrisk och så placeras pengarna på olika sätt

2010-03-08 @ 10:00:30
URL: http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback