Leklandsbus

2010-03-01 19:43:04 Helg
» Kommentarer(0) «


Smiter från Emil-filmen en snabbis och berättar att jag har haft en väldigt kul helg. Startade med biofilmen Farsan i fredags och fortsatte sedan med att se Bröllopsfotografen när vi kom hem. Båda filmerna är himla bra!

Lördag och söndag har varit lagomt trevliga dagarna två, med vanligt helgmys och sköna promenader. Idag har varit grymt kul eftersom vi har varit i stans Lekland. Busade runt hela dagen lång! Det var jag, familjen och Olivia. Underbart! Efter några väldigt roliga timmar var det dags för min bonus att flyga till sin mamma. Där ska han vara resten av lovet... Jag kommer längta massa massa massa!

Btw på Leklandet sprang jag ihop med Björn Starrin,  som spelar huvudrollen i Bröllopsfotografen, så jag kunde inte låta bli att berömma honom!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback