Dagens tusslis

2010-03-14 22:11:00 Blandat om Albin
» Kommentarer(0) «


 
Outfit: Tröja som mormor och morfar köpt på Polarn O. Pyret, Mammas (mina) gamla 80-talsbrallor med Nalle Puh-tryck och tofflor som mamma (jag) köpt på H&M.



Albin har varit tusslig idag med feber och rinnsnuva. Så nu är vi gång med intensivmedicineringen av hans förkylningsastma igen. Nu när han är förkyld inhalerar han Pulmicort fyra ggr/dag samt Airomir (liknande Bricanyl) minst 1 gång/dag. Han är så duktig med att ta sin "anka". Nu under kvällen har hostan slagit till men jag hoppas så att han slipper långdragen hosta den här gången...

Älskar dig min lilla groda! Vill att du ska vara frisk och kunna njuta av livet varje dag under din uppväxt, och så klart så mycket som möjligt även i resten av ditt liv. Jag bannar mina dumma astmagener som antagligen har gett dig denna dumma sjukdom. Ser ändå ljust på att du fått börja med medicin i så tidig ålder och hoppas att det ska vara nyckeln till att du slipper nedsatt immunförsvar och sådana astmaanfall som jag hade som liten.

Trackback