Pirrigt

2010-01-10 20:56:07 Känslor
» Kommentarer(4) «


Nu är snart denna evighetslånga söndag över.

Har varit och hämtat min bonus på flygplatsen idag. Myyys. Har längtat extra mycket efter honom den här helgen. Men nu är det söndag kväll och lovet är snart slut. Bitterljuvt. Lite pirr i magen inför imorn då jag ska jobba igen. Och otäckt pirr i magen inför alla andra vardagar den här våren. Vet ju inte om jag har något jobb. Fram till och med innan jul har jag levt på timanställningar och vid årsskiftet gick den senaste anställningen ut. Det var en projektanställning och nu kan jag bara hoppas på att de vill ha hjälp från mig även i vår.

Söker något jobb då och då men det är svårt att hålla självförtroendet uppe.

Men i morgon är en annan dag. Får se vad som lurar bakom nästa hörn.

Puss

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag har bestämt att 2010 ska vara ett bra år. Du kan få haka på där :)



För min del kan det nog faktiskt bara bli bättre. Ska börja småjobba lite snart och se hur det går. Otäckt, men samtidigt inspirerande och pirrigt. Jag längtar tillbaka till jobbet men är dörädd att det ska skita sig igen.



Det visar sig. Men 2010 skulle ju som sagt bli ett bra år :)



KRAM

2010-01-10 @ 21:56:08
URL: http://melkersmamma.blogspot.com
Postat av: Becca

jag tror de kommer gå bra på jobbfronten anna. vem vill inte ha en tillgång som dej;-). vi håller tummarna. kram kram

2010-01-10 @ 22:12:19
Postat av: Måsbarnet

Ni är toppen ni <3

2010-01-10 @ 22:26:08
Postat av: Sara

Håller tummarna för att det ska ordna sig me jobb =)

2010-01-10 @ 22:49:00
URL: http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback