Syndar

2009-10-31 15:26:47 Vardagsbabbel
» Kommentarer(1) «


Idag syndar jag (tvättar på denna heliga dag). Jösses vad tvätt. Det blir nog cirka sju maskiner. Har blivit massa byten av sängkläder nu när Snusse har varit sjuk och spytt upp slem flera gånger.

Han har fortfarande hög feber och jag går runt med en orolig känsla i magen. Vill att han ska bli frisk nu på stört. Det gör ont att se honom så tusslig. Som tur är så har han några pigga stunder från och till. Men just nu i skrivande stund ålar han runt i min famn och tycker att allt är krångligt.

♥ Kram på dig min snussis

Kommentarer
Postat av: carro

it doesn't work. nollar man border så försvnner den ju helt. jag vill bara att den ska förlängas och gå ända ner till slutet på sidan. längst hela 'wrapper' eller vad man ska säga. jag skickar dig ett mail med mitt lösen så får du gära ta dig en titt i mina koder om du vill :) haha. jag har försökt läsa mig till det på blogghjälp, men något fel lär jag göra. =P du behöver verkligen inte göra det om du inte vill.



hoppas allt är bra med dig o familjen. - det var många som åt popcorn, typiskt. men hela bion luktar ju oavsett :) men som sagt, tur att jag är täppt - minskar lite illafall. och jag satt med mina chips tryckta under näsan :) kramar till dig

2009-10-31 @ 19:14:47
URL: http://arrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback