Stöd Barncancerfonden nu

2009-10-13 22:07:13 Känslor
» Kommentarer(2) «


Sitter här för mig själv rödgråten och skakar på huvudet. Efter att ha sett den här filmen skäms jag verkligen över att jag stör mig på sådana oväsentligheter som att P inte har packat upp gympapåsen och att vi inte har hunnit dammsuga på några dagar.

http://feie.tkphotography.se/victorfilm.html Se den och ge sedan ett bidrag till Victors fond. Ett enkelt sätt att bidra på är att dra pengar från mobilkontot/refillkortet, 20 kr, 50 kr eller 100 kr. En överkomlig summa som jag tror att de flesta av oss har möjlighet att skänka till Barncancerfonden.

All dagens kärlek till Victor & alla andra änglabarn, och till deras familjer. 

Kommentarer
Postat av: Sara

När jag läste Victors mammas blogg igår så tokgrät jag. Var tvungen att sluta. klarar verkligen inte av sånt... men det är ju verkligheten. ibland vill man bara leva i sin lilla bubbla.

2009-10-14 @ 09:49:39
URL: http://sarasrum.blogg.se/
Postat av: Emma

kan inte göra annat än att fälla en tår.. Grät som en tok när jag tittade på det lilla filmklippet.. En tragisk verklighet, som tyvärr drabbar allt för många små...usch så hemskt..

2009-10-14 @ 16:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback