Mina Nilsar

2009-10-08 20:12:34 Vardagsbabbel
» Kommentarer(1) «


Det känns liiite bättre idag. När jag skrev inlägget här igår var det som att slå näven i bordet. Jag bestämde mig för att här ska bli ändring. Här ska inga känslor tas för givna. Här ska inga hjärtan som slår för varandra krossas. Här ska inga onödiga tårar spillas.

Den enda jag kan ändra på är mig själv. Nu har jag lovat mig att bli bättre på att visa vad jag känner för mina närmaste. Är en känslomänniska så det är egentligen inget svårt eller jobbigt. Bara det där ni vet, att vardagen allt för lätt gör att jag tar mina kära för givna.

Idag har förresten mina tre "Nilsar" namnsdag ; ) Grattis!

Tack finaste vännerna Becca & Anna för ert stöd. Och snällaste Jenny som ger mig så peppande ord, trots att vi knappt känner varandra. ♥ Har nyss läst era kommentarer och sitter här med tårar i ögonen. Kärlekstårar alltså.

Kommentarer
Postat av: Sara

va skönt att det känns bättre. det är inte lätt detta me att vårda relation eftersom det är så mycket annat som stjäl ens uppmärksamhet. Hoppas ni kämpar på ordentligt!! kram =)

2009-10-08 @ 21:35:09
URL: http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback