Hemma med sjukling

2009-10-29 11:05:42 Vardagsbabbel
» Kommentarer(2) «


Denna förmiddag har jag ägnat åt min febrige lille son. 39,7 visade tempen för en liten stund sen. Stackars pyret. Men han är ganska gla ändå så det är skönt att han inte är helt utslagen. När han var spädbarn lurades jag många gånger av den höga febern, men har nu lärt mig att det faktiskt är allmäntillståndet som är det väsentliga när barn är sjuka. Inte talet som febertempen visar. Om jag hade haft 39,7 hade jag varit den ynkligaste man kan tänka sig.


Så här pigg och söt var Albin häromdagen. Drakdräkt köpt på Lindex! :)

Nu kommer älsk snart hem med lunch och sedan gör vi ett skiftbyte, han stannar hemma med grodan och jag åker till jobbet.


Kommentarer
Postat av: Emma

Vilken söt, liten tuffing du har!:D

2009-10-29 @ 12:39:01
Postat av: Sara

vad söt! tråkit att han är sjuk. är väl alla förskolebakterier som har angripit honom =) hoppas han kryar på sig snabbt!

2009-10-29 @ 13:30:29
URL: http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback