Datorhaveri

2009-10-27 08:58:44 Vardagsbabbel
» Kommentarer(4) «


Datorn dog häromdagen när en viss Nils Albin Mio sträckte sig upp till databordet och tryckte på on-/off-knappen. Gick inte att få igång den men nu har en dataexpert, för övrigt mitt ex och nära vän, fixat den.

Känns som veckan utan dator har varit ett enda töcken. Förutom fredag till lördag som bara var så in i bomben underbart! Jag och älsk kom äntligen iväg på vår lilla resa som vi längtat efter lääänge. Det blev Selma SPA i Sunne. Mmm. Det var som att komma till himlen. Vi hade det lugnt och skönt och jävligt romantiskt.

Love till er alla.

Kommentarer
Postat av: Sofia.s

Underbart att få mysa på selma! Avendsjuk faktiskt. Hoppas vi ses snart !! KRAM

2009-10-27 @ 09:34:06
Postat av: Sara

Usch jag skulle få panik utan dator! Tur att vi har två datorer hemma =)



låter verkligen härligt med spa! det var nog välbehövligt för er =)



Kul att du e tillbaks!

2009-10-27 @ 10:14:34
URL: http://sarasrum.blogg.se/
Postat av: Jennie

Så underbart! Jag längtar efter något liknande med min sambo. Men jag fyller snart och önskar mig en liten get away...

2009-10-27 @ 10:38:47
URL: http://melkersmamma.blogspot.com
Postat av: carro

ja jag undrade just vart du tagit vägen :) det borde finnas en "gilla"-knapp här precis som på facebook ;) om det fanns en sån så skulle jag trycka på den nu!

2009-10-27 @ 14:26:37
URL: http://arrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback