Bolibompa - riktigt myspys!

2009-10-27 19:23:33 Vardagsbabbel
» Kommentarer(3) «


Har jobbat med en marknadsundersökning på stan hela förra veckan och de två dagar som gått den här veckan. Har kämpat på som bara den och kan rabbla de där frågorna i sömnen nu. 113 intervjuer. Det var kul till en början men det känns ändå rätt skönt att jag ska ta mig an ett annat uppdrag imorn.

Hade världens myspys med Albin förut. Han har börjat intressera sig mer och mer för Bolibompa, kan tillochmed nynna med i Bolibompalåten lite grann nu. Så vid sextiden satt han alldeles stilla i mitt knä och tittade på de mysiga barnprogrammen. Och jag satt där och nästan höll andan för att inte bryta den magiska stunden. Så himla gosigt. Bättre stunder får man leta efter.

Nu vankas det köttbullar med potatis och gräddsås här hemma. Sen blir det jobb med dykarklubbstidningen all night long (i alla fall en bra bit in på kvällen).

Kommentarer
Postat av: carro

anna. min lilla webexpert. :) har du koll på hur man förlänger 'side'? du förstår nog vad jag menar om du kollar min blogg. jag har ju 'border' på alla olika delar och jag vill att bordern på side ska gå ända ner till slutet på sidan. - jag får det inte att funka. vill du, kan du så är jag tacksam för hjälp :) hoppas din kväll fortsätter på samma myspys sätt!

2009-10-27 @ 20:02:01
URL: http://arrow.blogg.se/
Postat av: Sara

jag har försökt att få Max att intressera sig för barnprogram men det går inte. han har alldeles för mycket spring i benen! kan tänka mig att det var mysigt =)

2009-10-28 @ 09:33:59
URL: http://sarasrum.blogg.se/
Postat av: Måsbarnet

Carro: tror jag kan greja det där ganska snabbt, men just nu har jag för mycket i huvudet. Hör av mig så fort jag vet! :) Kram



Sara: Ja det är svårt att få de små liven att vilja sitta still. :)

2009-10-28 @ 18:03:31
URL: http://withlovefrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback