Sååå rolig kväll!

2009-06-14 11:00:20 Helg
» Kommentarer(8) «


Kom hem vid halvtvåtiden i natt efter en sååå himla rolig kväll med Anna och Emma.


Min outfit för kvällen

Vi hade beställt bord till klockan halv nio. Träffades utanför och kom snabbt in i tjejsnacket om ditten och datten. Kändes som vi har umgåtts varje dag sedan studenten, absolut inte på ett uttråkat vis. Det var så lätt att prata med varandra och inget kändes krystat. Kan ju sammanfatta det med att det inte blev några som helst pinsamma tystnader.


Dags att välja mat

 
Emma och Anna



Hux flux så var klockan redan tio i elva.

 

Vidare till en annan uteservering. Ännu mer tjejsnack och många skratt. Vi började planera för en utekväll någon gång under sommaren men kom inte fram till något datum som passade oss alla tre. Glimten i Annas ögon, Emmas funderingar kring hur morgondagen på jobbet skulle bli och mina tankar på barnen där hemma.
Det glimmade till även i mina och Emmas ögon.

- Vad tusan, vi tar väl en sväng till nattklubben när vi ändå är i farten?!


Sagt och gjort. Ångrar det inte en sekund. Var så kul att dansa av sig en stund och ge kvällen en bra avrundning. Jag är säker på att jag hade ångrat mig som bara den om vi skippade den sista timmen.

Tack för igår tjejer! Nästa gång tar vi en helkväll ute på krogen. Igår var bara en liten testkväll för att se om vi fortfarande funkar ihop. Och vet ni vad? Jag tror banne mig att vi funkar bättre ihop än någonsin!



Måste även tillägga att jag är så glad för att ha dessa vänner i mitt liv, för de är så otroligt förstående. Trots att de själva inte har barn så har de inga problem alls med att prata lite familjeliv då och då, det är snarare jag som får säga till dem att nu pratar vi om något annat. Hihi. De är genuint intresserade av att höra om mitt liv som mamma samtidigt som det är hur lätt som helst att prata med dem om allt annat mellan himmel och jord.



Kommentarer
Postat av: Jennie

Vilken härlig kväll du haft! Måste vara skönt att ha en sådan ibland. Man tänker så ofta att man skulle ta sig i kragen, men det blir liksom aldrig av ändå. Är för trött på helgerna/kvällarna... Trist men sant :(

2009-06-14 @ 12:28:29
URL: http://melkersmamma.blogspot.com
Postat av: Sara

verkar ha varit en riktigt trevlig kväll. Va roligt =)

2009-06-14 @ 13:24:28
URL: http://sarasrum.blogg.se/
Postat av: Anna

Åå vilket fint inlägg från vår underbara kväll!!! Blir så glad när jag läser allt du skrivit och håller med dig till tusen om att det kändes "precis som igår", fast ÄNNU bättre! =) Vi hörs innan dykveckan och förhoppningsvis så ses vi några dagar nere på kusten! Kramar!

2009-06-14 @ 14:56:06
Postat av: Emma

vilket gulligt inlägg.=) och jag kan inte annat än att hålla med till hundra. Gud så roligt vi hade....=)



=) Ni är för goa hörrni=)... kram kram i massor!

2009-06-14 @ 19:57:09
Postat av: Måsbarnet

Ja det var verkligen en toppenkväll!

2009-06-14 @ 21:45:22
URL: http://withlovefrom.blogg.se/
Postat av: *Sofie*

Vilken härlig och rolig kväll det lät som!!!!

och din klänning var jättefin på dig=)

2009-06-15 @ 08:21:52
URL: http://frusofie.se
Postat av: Måsbarnet

Sofie: Tack, vad du är snäll :)

2009-06-15 @ 09:38:57
URL: http://withlovefrom.blogg.se/
Postat av: Emelie

vilken sot tunika pa forsta bilden :D

2009-06-17 @ 21:25:36
URL: http://emeliesvendsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback