Nästa köp?

2009-01-16 16:19:00 Tjej/Dam
» Kommentarer(0) «



Är inte så mycket för väskor. Skor i alla möjliga olika former och färger kan ge mig enorma ha-begär och om jag väl har fått en sådan där halleluja moment så stoppas jag inte av ett högt pris, men när det kommer till väskor så är jag riktigt snål. Men ibland så sker det under och just ett sådant upplevde jag i förrgår då jag såg denna godbit:



Den finns på Lindex. Den är så snygg och skulle kunna användas som skötväska att ha på vagnen. Den kostar 249 kr, vilket är helt galet bra för en sådan stor väska. Svårt att se på bilden men den är rejäl, närmare bestämt 60x46 cm.

Dumt nog köpte jag den inte. Hmm, ja det var snåljåpen inom mig som slog till igen. Hoppas den finns kvar nästa gång jag åker till stan. Eller så shoppar jag den över nätet.

Måsbarnet

Trackback