The summer goes on

2009-08-09 13:31:16 Vardagsbabbel
» Kommentarer(2) «


Augusti verkar ta mej tusan vara den nya semestermånaden i Sverige. Finns det något härligare än varma långa augustikvällar tillsammans med dem man älskar? Nej just det.

Även början av september brukar vara ljuvlig.

Tyvärr är jag blekare än någon tidigare sommar men jag hoppas få ändring på det i Bulgarien.

Det är inte bara sommaren som goes on. Min kärlek till livet, min familj och mina vänner är oändlig.



♥ Kärlek till er alla!

Kommentarer
Postat av: mimmi

Hej igen:)

Underbart när man känner så som du gör:D

Mitt foto intresse blev riktigt stort när jag fick en kamera som man kunde få bra makro bilder med:)

När jag bodde på våxnäs var min dotter och jag ute i skogen och tog kort..men då hade vi ingen blogg ..så ingen visste om att vi var ute och fota då..men efter vi fick nya kameror som var så mycket bättre . blev ju även foto intresset större ..så man kan säga att det är lite mer än 1 år sedan vi började fota väldigt mycket:)

kram

2009-08-09 @ 13:41:39
URL: http://mimmi-antikrundan.blogspot.com/
Postat av: Sara

ja jag är uppväxt där. Det är härlig utsikt över åkrarna =) Det är sånt man uppskattar nu i vuxen ålder men som barn tyckte jag att vi bodde så off!

2009-08-09 @ 19:02:03
URL: http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback