Sen hemresa

2009-08-26 12:09:27 Resor
» Kommentarer(3) «


Sitter med en pigg Albin i mitt knä. Själv är jag pigg i själen, har haft en så skön vecka, men trött för övrigt eftersom planet landade 02.10 på Arlanda i natt och vi hade en fyratimmars bilresa hem efter landningen.

Flygresan hem gick toppenbra! Snusse somnade när planet lyfte och sov sedan hela vägen till Stockholm. Han märkte inte ens av landningen. P var supertrött men envisades med att se båda de två filmerna som visades på flygplanet. Sedan sov han som en stock från Arlanda parkering hem till vår brevlåda.

Vi käkade på Arlanda innan vi startade bilresan och fixade även till det fantastiskt roliga att köra fel rätt så många mil, så vi var hemma först vid tjugo över åtta imorse. Det var så klart ljust ute och grannarna var i full gång med vardagen. Vi slängde oss i säng så fort vi bara kunde och barnen somnade om.

Nu väntar snart ett sovpass till för mig när min älsk vaknar. Sedan är jag nog i form igen ; )

Ska bli kul att få berätta för er om veckan som gått.
Helt ljuvligt har det varit och alla har varit friska och glada.

Kommentarer
Postat av: Sara

Välkomna hem =) Va roligt att ni haft det bra. Ska bli spännande att läsa om resan =)

2009-08-26 @ 12:54:40
URL: http://sarasrum.blogg.se/
Postat av: Jennie

Välkomna hem!! Jag ser fram emot att få läsa om er resa!

2009-08-26 @ 20:28:29
URL: http://melkersmamma.blogspot.com
Postat av: Becca

hej vännen! Hoppas ni hade en underbar semester. De va ni värda! Jag väntar nyfiket på bilder:-). kram

2009-08-26 @ 23:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback