Kladdkaka med mosade hallon

2009-08-11 20:49:00 Vardagsbabbel
» Kommentarer(0) «


Idag har vi klarat av andra dagen på dagis för Albin. Det är tre andra barn som skolas in samtidigt och de är alla några månader äldre än min lilla skrutt, men de verkar himla goa så det här ska nog gå bra även i fortsättningen. Hittills har det nämligen bara varit glada miner för Albin på dagis och det underlättar ju en hel del så här i början när en annan är lite smånervös för att lämna sin guldklimp.

Imorgon ska vi vaccinera oss mot Hepatit A så att resan till Bulgarien ska bli extra säker. Jag hatar sprutor så det är inte med glädjepirr i magen som jag tänker på morgondagen. Sist jag tog en spruta svimmade jag i läkarens armar. Något sånt ska inte hända imorn! Intalar mig själv.

Nu ska denna något regniga men vackra dag avrundas med kladdkaka som älsk har gjort till mig. Och mosade hallon kommer också finnas på min tallrik! Namnam som Albin skulle ha sagt.

Måsbarnet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback