Älskade Göteborg

2013-03-10 10:17:46 Resor
» Kommentarer(1) «


Har tillbringat de senaste dagarna i Göteborg. Min favorit bland svenska städer.

Jobbade torsdag och fredag och mötte sedan upp familjen i fredags eftermiddag. Nisse kom dit med barnen med tåg och natten till lördag bodde vi på hotell. Livskvalitet.

Torsdag natt hade jag förmånen att få övernatta hos en barndomskompis. Han och hans söta lilla familj bor i Kode, i närheten av Kungälv. Myste med deras son Theo som är tio månader, åt jättegod mat och blev bortskämd med ett riktigt varmt och omtänksamt mottagande. Tack igen Andreas och Malin!

Fredag kväll träffade jag min egen familj på Universeum, där vi tittade på fiskar, hajar och andra fina vattendjur samt gick igenom Regnskogen där exotiska fåglar, apor, blommor, myror och annat lever fritt så att man som besökare kan komma dem nära. Saga var så fascinerad av de stora fåglarna, fanns bland annat en rosa jättevacker art.


Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Max (-08) och Ebba (-13)

Mysigt! Jag gillar oxå Göteborg

2013-03-10 @ 11:40:40
URL: http://sarasrum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback