Always kiss me good night

2012-11-26 21:12:44 Blandat om Albin
» Kommentarer(2) «


Lilla älskade Albin. Mitt ögonljus.

Just nu går vi igenom världens strider på kvällarna om var du ska sova. Du vill verkligen av hela ditt hjärta sova i våran säng. Jag och pappa försöker hålla fast vid att du ska sova i ditt rum.

Och jag... gör misstaget då och då att vika mig och låta dig sova inne hos oss. Det är ju så mysigt. Väldigt trångt, men ändå tryggt och gosigt att ha dig nära.

Du är så smart. Världens minne har du. Varje dag förvånar du mig med nya klipska funderingar. En fyraårings tankar är verkligen helt fantastiska. Ingenting är omöjligt. Jo förresten, ibland att klä på sig själv ;) På dagis kan du, men inte hemma.

Det jag ville komma till, är att det är så himla viktigt att alltid skiljas som vänner och att vi säger de tre magiska orden och inte glömmer bort pussarna och kramarna innan läggdags, mitt upp i allt bråk.

Mamma älskar dig. <3


Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Max & bebis i magen (bf 29/12))

Max vill också sova i vår säng men han somnar alltid i sin. Det är skönt men han kommer över till oss ganska tidigt på natten. Men natten till idag kom han inte in till oss förrän kl. 7 imorse! det var längesen det var så. Jag funderar på hur det ska fungera med en bebis också!!

Svar: Hehe, ja men finns det hjärterum så... =)
Måsbarnet

2012-11-26 @ 21:27:46
URL: http://sarasrum.blogg.se
Postat av: Jennie

Så sant...

Svar: Ja eller hur <3
Måsbarnet

2012-11-26 @ 22:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback