Lördag morgon

2012-06-02 09:53:59 Vardagsbabbel
» Kommentarer(2) «


Morgonstund här hemma i soffan. Sedan blir det stor lördagsfrukost innan vi går ut i det fina vädret. Knappt 12 grader. Känns lite snålt för att vara juni, eller vad tycker ni?

Min födelsedagsmånad är här och massa kul är på G nu i juni. Redan på tisdag tar jag med mig min bonusson och en av hans bästa kompisar till Göteborg. Hotellövernattning och Liseberg har vi tänkt oss. Saga hänger med hon också, så att hon kan få mat ;) och få träffa Carro. Albin ska ha det kul hos sin gudmor här hemma på ön. Han och P behöver ett break från varandra, och denna gången vill jag prioritera bonusen <3

80-årskalas för min morfar, skolavslutning för P och lite annat skoj händer också i juni.


Kommentarer
Postat av: Carro

Snart så kommer ni hit :)

2012-06-03 @ 10:57:12
URL: http://arrow.blogg.se/
Postat av: Anna

Carro: Ja, och det ska bli så himla kul. Och skönt att komma hemifrån! =)

2012-06-03 @ 14:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback