Tillbakablickar

2012-02-17 23:18:51 Känslor
» Kommentarer(2) «


Som ni vet. Jag är en känslomänniska. Längtar alltid bakåt eller framåt. Jobbar dagligen med att försöka fånga dagen. Nu när jag är mitt uppe i början på mammaledigheten är det lättare att leva i nuet, men som vanligt kan jag inte helt låta bli att sakna och längta. Sakna dagarna som gått. Och längta efter dagar som jag vill ska komma.

Just nu tänker jag tillbaka på sommaren 2011 och ryser av välbehag över vilken underbar tid det var. Och tänk, tänk att lilla lilla pyttelilla Saga fanns i vårt liv redan då. I sitt lilla bo i min mage följde hon med oss på sommarens alla äventyr.

Kärlek.

 


Kommentarer
Postat av: Karolina, gravid i v. 38 ♥



2012-02-19 @ 09:24:59
URL: http://lillamys.blogg.se/
Postat av: Mickan, Gravid v. 35

Mysigt att tänka tillbaka på fina minnen. :)

2012-02-19 @ 17:03:00
URL: http://angel-like.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback