Här vankas det mat

2010-01-24 17:59:20 Helg
» Kommentarer(1) «


Igår hade jag en helknäpp dag. Min bästa killkompis firade sin 25-årsdag (som för övrigt är idag) ute på krogen och jag ville så gärna vara med. Tyvärr var jag så trött så jag knappt orkade vara vaken och se på film. Så i princip hela dagen och hela kvällen ägnade jag åt att välja om jag skulle gå ut eller inte... Beslutsångest big time kan man lugnt säga. Och till sist, ungefär vid 22.30 vann sängen.

Har i alla fall varit iväg med en liten present till M idag. Har känt honom cirka elva år nu, och trots att vi idag lever i totalt skilda världar så är han en viktig del va mitt liv ♥.

Skrämmande att vi 85:or blir 25 år i år... Nyss var vi ju tonåringar....

Jag har i alla fall några månader kvar som 24-åring. Skönt.

Nu vankas det fetostfyllda köttfärsbiffar här hemma. Mmm! Till biffarna blir det pressad potatis, stekt lök, gräddsås och rårörda lingon. Inte dumt alls.

Förresten mår jag bra trots att det är söndag. Tycker faktiskt att det känns lite som lördag.


Kommentarer
Postat av: Sara

Härligt att det känns som lördag. här känns det som typisk söndag tyvärr =)



25 år kändes så gammalt tyckte jag när jag fyllde det men nu fyller jag snart 28 men det känns inte så farligt...kanske har vant mig vid att vara närmare 30 än 20 nu =)



Du har inte svarat på min fråga på vad du trodde jag skulle ha för dialekt! Hi hi... jag är så nyfiken vad du trodde =)

2010-01-24 @ 22:00:00
URL: http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback