SPA-dygnet

2009-10-28 17:57:20 Kärlek
» Kommentarer(0) «



Vid sextiden i fredags checkade vi in.
Korkade upp en flaska mousserande vin och kom
snabbt i stämning inför en lugn och romantisk kväll.


Bokade bord till middagen och gick sedan ner till poolerna.



Redo att gå till middagen efter ett par glas vin,
 bubbelbad och en massa fnitter (gissa vem?;)




Tvårätters middag och massa prat om allt mellan himmel och jord.
Kändes nästan lite som en första dejt för plötsligt hade vi tid att prata
med varandra om annat än vardagen och familjelivet.


Efter maten slappade vi i de sköna fotöljerna.


Mys vid den öppna elden blev det också.


Jag är så glad att jag gav detta hotelldygn till älsk i födelsedagspresent och att vi äntligen kunde komma iväg. På lördagen gick vi upp ganska tidigt till frukosten och klockan nio väntade en varsin bokad massagetimme. Älsk fick varm oljemassage och jag unnade mig Aromamassage med hjälp av pengar från mormor (tack!♥). Det var verkligen pricken över i för jösses vad relaxad man blev. Dagen fortsatte sedan i lugnets tecken och som avslut innan vi åkte hem blev det bubbelbad och bastu.

Det gick jättebra att vara utan barnen men under bilresan hem började vi längta mer och mer efter våra godingar. Det blev en härlig återförening med Albin som vi hämtade hos mina föräldrar och hemma i radhuset väntade en kelsjuk Tindra. Olivia och Per hade varit hos hennes över natten men på lördagen var hon själv nästan hela dagen.
P får vi träffa först på fredag, då han kommer hem från sin mamma.

Helgen i Sunne gav mycket ny energi och framförallt så kom jag och älsk varandra närmare igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback