Rörd till tårar

2009-03-22 21:16:18 Vardagsbabbel
» Kommentarer(2) «


När jordklotet snurrar för fort under ens fötter, när jordskorpan verkar mjukna och man tappar fotfästet. Då finns det inget bättre än uppmuntran och stöd från ens vänner.

I fredags räddade bästa Becca min kväll. Hon lyssnade och stöttade och visade att hon finns här för mig. Trots att jag bara har känt henne i några månader så valde jag att vända mig till henne. Min intuition säger mig att hon är en vän att lita på i alla väder. Hoppas vår vänskap blir lång.

Alldeles nyss besökte jag Emmas blogg och blev rörd till tårar. Tack snälla söta vännen för de vackra orden! Du anar inte vad glad jag blev när jag läste ditt söndagsinlägg. Och vilken fin grodtårta snusse fick =o) Om jag har räknat rätt så har vi snart känt varandra i sju år. Hoppas det blir minst lika många till. Du kommer alltid ha en stor plats i mitt hjärta. Vore kul om du, jag & andra Anna kan ses tillsammans nu någon dag.

Kärlek/ Måsbarnet

Kommentarer
Postat av: Becca

du goa Anna! självklart finns jag där i alla väder. du är ju världens bästa coh som din vän skrev de spelar ingen roll vad du gör.. ditt härliga du smittar av dej å du gör en bara så glad:-)! omtänksammare människa får man leta efter! ska bli så kul att ses till veckan! kram kram så länge.

2009-03-22 @ 21:22:56
Postat av: Jennie

Usch, vad jobbigt du verkar ha haft det. Skönt med vänner som stöttar! Det behöver inte vara några storslagna ord eller gester. Bara att finnas till kan räcka. Hoppas att det vänt för dig! Kram!

2009-03-22 @ 21:29:38
URL: http://melkersmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback