Du är så värdefull ♡

2013-01-23 21:55:57 Saga fyller månader & år
» Kommentarer(0) «


Tänk, att om fyra små futtiga dagar är det ett helt år sedan som jag födde dig.

Det känns suddigt och diffust att tänka på livet innan du kom till världen. På flera sätt känns det som att livet började då, när jag fick upp dig i min famn.

Du var så liten. Så himla himla liten. Alldeles pytteliten var du.

Minns hur förvånad jag var över att du var SÅ liten. Orkade inte, vågade knappt, öppna ögonen efter prestationen att föda dig.

Hade precis känt mig mer nära döden än nånsin förr och samtidigt SÅ LEVANDE. De smärtorna finns inga ord för. Men när du låg där på mitt bröst och jag krampaktigt knep ihop mina ögon, var en första tanke att du var så ömtålig. Kommer ihåg att jag upprepade dessa ord: "Oj vad liten hon är, vad liten hon är, tänk om jag tappar henne".

Utan att ha tittat på dig så visste jag så väl att du var den finaste tjejen på denna jord. Och tänk så rätt jag hade,

Du ger mer kärlek än jag och resten av familjen kan önska. Du är så värdefull. Du är vårt allt.

Vår älskade Saga ♡
Tack för att du är du.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback