De två sista veckorna

2013-01-13 12:25:01 Vardagsbabbel
» Kommentarer(1) «


Nu stryker vi ett streck över förkylning och feber! Nu är det nämligen bara två veckor kvar innan vi går in i en ny fas.

Om två veckor fyller vår fina goa snälla busiga uppfinningsrika Saga 1 år. Jag börjar jobba den 30 januari och sedan har vi en hel vår framför oss, då jag är hemma med barnen två vardagar i veckan och Nisse är hemma tre vardagar i veckan.

Spännande!

Men också lite skrämmande.

Samtidigt som jag känner mig taggad, laddad och pirrig inför jobbstart så spökar såklart separationsångesten redan...

Mina älskade barn. Jag vill ge er allt jag kan.

SÅ NU är det alltså tid för att LEVA föräldraledighetslivet FULLT UT under dessa två återstående veckor.

Hoppas på två riktigt roliga mysiga veckor.

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Max o nyfödda Ebba

Va skönt att ni är friska nu! spännande med omställningar för er framöver. Hoppas allt ska gå bra. njut ordentligt nu ♥

2013-01-13 @ 19:48:29
URL: http://sarasrum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback