8 år med älskling

2013-01-25 09:29:00 Kärlek
» Kommentarer(1) «


Idag är det exakt 8 år sedan jag träffade min kärlek. Det var kärlek vid första ögonkastet. Något som jag tidigare inte riktigt trodde på.

Det sa bara klick ;)

Jag jobbade med att intervjua folk i en Konsumbutik. Pratade med många goa människor den dagen, framförallt tanter och farbröder. Men sedan, helt plötsligt, stod han där framför mig i foajén. Och livet tog en helt ny vändning...!

Nu 8 hela år senare äger vi ett stort hus tillsammans, har två barn och en tonåring under våra vingar. Ja, en fantastiskt go bonusson ingick i det nya livet. Och han är kitet som alltid håller oss ihop.

Är nu sedan ett par veckor tillbaka inne i en nykärkänslospiral! Känns härligt, pirrigt och riktigt mysigt, med tanke på att vi har tjafsat en hel del under sensommaren och hösten.

Ikväll tar jag med min man på något för bara OSS TVÅ. När hände det sist? Minns inte.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Härligt - ni passar verkligen varandra!
Njut nu på tu man hand ikväll <3

Svar: Men vad du är snäll, tack <3
Måsbarnet

2013-01-25 @ 10:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback