Sömnlös natt

2013-02-28 06:53:19 Vardagsbabbel
» Kommentarer(1) «


Mina tankar har varit ett enda virrvarr hela natten... Vakenhet har suddats ihop med drömmar, så har ingen aning om hur mycket/lite sömn det har blivit...

Var i alla fall på After work med jobbet igår. Två fina kollegor som slutade hos oss. Blandade känslor. En jättekul kväll med sorgset hej då.

Åt himmelskt god mat. Måste vara stans bästa restaurang!

Tapas: Heta kräftstjärtar, stora klyftpotatis gjorda av bakpotatis, gratinerade tortillachips, Quesadillas, tsatziki, aioli, vitlöksbröd och det godaste av allt - parmesansoppa. Omg! Rullade ut därifrån. Proppmätt.

Nu jobbdag framför mig. Laddad till tusen. Let's do this.

Vad hittar ni på idag? <3


Kommentarer
Postat av: Sara

Nu blev jag hungrig när jag läste allt det goda. Jag ska på efterkontroll till barnmorskan o sen kiropraktor besök. Tråksaker. Skulle hellre sova o mysa med ebba! !

2013-02-28 @ 09:01:30
URL: http://sarasrum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback