Rörig natt...

2012-10-12 10:20:00 Vardagsbabbel
» Kommentarer(2) «


God morgon fredag!

Har ni sovit gott? Drömt något speciellt?

Själv har jag haft en riktigt rörig natt. Barnen har vaknat till allt för många gånger och Saga fortsätter att fullkomligt ta musten av mig med sin stora aptit på bröstmjölk...

Träffade en annan mamma på vägen hem från dagis igår, med exakt samma situation - att vara i valet och kvalet av att sluta amma.

För utom detta har min natt kantats av flera röriga drömmar. Minst två av dem har handlat om att jag är på fel tåg och mellan olika tågresor yrar runt på enormt stora stationer med MÅNGA valmöjligheter.

Känslan i drömmarna: Vilsen, ensam bland många andra, osäker, orolig, att allt går för fort, hinner inte med i tempot, vart är jag på väg?, hur hamnade jag här?, saknad, samt även liiite njutning av att vara på resande fot.

Tolkar det som att jag står inför många (för mig) viktiga val i livet, vilket känns som att det stämmer in väl just nu. Tror själv att jag har bra koll på vad som är rätt, men dessa drömmar gör mig osäker...

Har ni drömt något liknande?

I den sista drömmen så var jag på "lilla" Göteborgs tågstation, där jag i vanliga fall känner mig hemma och väldigt tillfreds, och känslan av vilsenhet var kvar. Hade bråttom och kunde inte riktigt ta mig fram till tavlan med tågtider och spår.

...hmm, det blir till att grubbla vidare på detta.

Kram och trevlig helg <3


Kommentarer
Postat av: carro

Om du känner dig vilsen på station i Gbg så vet du att du bara tar gatan vid GP-huset rakt fram så kommer du hit :) DÄR ska du aldrig behöva känna dig vilsen. <3

2012-10-12 @ 17:28:21
URL: http://arrow.blogg.se
Postat av: Anna

Carro: Söta <3 Love you

2012-10-12 @ 21:00:02
URL: http://withlovefrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback