Blivit med systemkamera

2012-10-30 08:10:00 Vardagsbabbel
» Kommentarer(3) «



Sagas två tänder i underkäken är väl synliga nu, och i överkäken är två nya gaddar på väg.
 
Är himla glad och tacksam, älskling har gett mig en systemkamera!
Har bara testat att ta några foton igår och eftersom vädret inte var på min sida så fick det bli inomhusbilder.
 
Lillan älskar att bada
 
Mitt ögonljus
 
Det här var skumt! ;)
 
 
Se upp här kommer riddaren Albin
 
Så kul med skarpa bilder, till skillnad från mina iPhonebilder. Skönt att ha ett alternativ till mobilkameran som verkligen ger bra foton.

Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Max & bebis i magen

Grattis till kameran! Vad är det för modell?

2012-10-30 @ 14:28:28
URL: http://sarasrum.blogg.se
Postat av: Emma

Åå visst är det helt underbart att vara med systemkamera:) hiihhi.. Det kommer bli många kort.. Det kan jag lova av egna erfarenheter under alla dessa år ihop med vår ögonsten, vars batteri just nu ligger på laddning:)

2012-10-30 @ 21:31:06
Postat av: Anna

Härligt med systemkamera! Fina kort! Härligt att våra kids vågade busa lite med varandra i lördags! Hihi sötisar^^ ha det gott!

2012-10-30 @ 22:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback