Bästa dagen

2012-10-20 23:27:00 Helg
» Kommentarer(1) «


Denna dagen har gjort mig så glad!

Började med att göra två pumpor till Halloween-lyktor, tillsammans med barnen. Gröpte ur allt kött och sparade alla kärnor.

När älskling kom upp så rostade han kärnorna (med salt på) i 175 grader ca en halvtimme. De blev liiite väl klara men var ändå goda. Tips! Ta ut dem ur ugnen direkt de har lite färg.

Fortsatte dagen med att flytta om i bonussonens två rum. Hans sovrum gjorde vi om till tv-rum, och tv-rummet blev hans nya sovrum. På bild nedan ser ni hur det ena rummet ser ut nu. Blir första natten för P där. Blev supermysigt.

Medan jag tog med mig Albin till en skoaffär för att hitta vinterskor till honom, så bakade mannen i huset bullar! Mmm! Och hade även maten klar när vi kom hem.

Förutom allt detta hoppade jag av glädje när jag öppnade ett brev från HM som hade kommit igår. 500 kr i kuponger!! Wiiiiihooo kan man minst säga.
+ en 20 %-kupong på det som gäller månaden ut. Lycka

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Max & bebis i magen

Härligt med så mycket bonuscheckar =) Antar att du handlat en del på HM? =)

2012-10-21 @ 11:30:43
URL: http://sarasrum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback