Lördag

2012-11-24 10:41:44 Helg
» Kommentarer(0) «


Har haft låtsaslillasyster här torsdag - fredag. Hon hör liksom till familjen så det är bara avslappnat och mysigt när hon sover över. Och barnen älskar ju henne.

Igår år vi julgröt till frukost och bakade sedan kladdkaka och gjorde chokladpudding. Gott som bara den. Toppade kladdkakan med maränger, och hade mosade hallon och grädde till.

Har jag sagt att jag är överförtjust i mat och sötsaker...? ;)

I dag hoppas jag på att vi (min man) får ner studsmattan, sätter på vinterdäck på vår gröna Volvo och lagar en tröskel som har gått sönder.

EN liten ynka vecka kvar tills vår årliga weekend i Göteborg. Love it! Blir antagligen bara fredag till lördag det här året... Lite synd, men genom att skippa en hotellnatt, en middag på restaurang och en dag på stan så sparar vi ju en hel del inför utlandsresan. Novemberpengarna ska räcka till mycket.

Tre veckor kvar tills Gran Canaria. Känns helt overkligt. Min kropp har nästan gett upp hoppet om sol. Får nog ta och börja skriva lista på vad vi ska ha med, för att få igång det där riktiga superladdade suget som är så gött att ha inför en resa.

Bästa lördagen till er mina fina läsare

Några av mina senaste Instagrambilder (följ mig gärna: annaannieo)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback