Dagen efter

2012-05-27 10:58:55 Helg
» Kommentarer(0) «


Mår himla bra såhär dagen efter. Så skönt att inte vara det minsta lilla bakis. Och ändå hade jag en riktigt kul kväll igår. Det går att festa nykter ;)

Visst kan jag sakna ett glas vitt ibland, men den som väntar på något gott...

Vi var på brandstationen och grillade tillsammans med andra brandmän och deras tjejer/fruar. Saga sov i vagnen från 18.30 - 23.20. Ammade henne och sedan blev det en stunds "bebisgosande" för de andra som var där. Åkte hem ungefär vid tolvtiden. Lilla. Somnade om direkt jag la henne i vaggan här hemma.

Bästa bebisen! Så snäll så det är helt overkligt.

Några bilder på klänningen som jag hade på mig (valde de höga skorna):


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback