Ny dag...

2012-03-10 07:51:00 Högtider
» Kommentarer(0) «


...nya möjligheter! Kanske en uttjatad fras men vad gör det när den är så klockren?!

Känner mig på mycket bättre humör och tänker faktiskt pallra mig upp från sängen vilken minut som helst. Har en magkänsla som säger mig att denna dagen blir något alldeles extra.

Förutom att det är en härlig lördag i mars, så är det även min kära pappas födelsedag.

Pappa <3
- den bästa pappan i världen för mig!
- har alltid stått mig väldigt nära
- ställer alltid upp för mig
- har många kloka råd att ge mig här i livet
- finns alltid här no mather what!
- snäll och rolig
- väldigt barnkär och på så vis en solklar favorit för Albin
- älskar fiske, havet, båtar, dykning och friluftsliv
- vad vore livet utan dig?

Stort stort grattis på din dag pappa!

Trackback